← De Stukken

Pervers aspirant wipkonijn

Pervers aspirant wipkonijn

Ik heb lichtgrijsgroene ogen, maar naarmate ik ouder word, worden ze donkerder en bloeddoorlopen.

De groene oogkleur wordt als bijzonder beschouwd, slechts 2% van de wereldbevolking heeft groene ogen.

Het is fijn bijzonder te zijn.

Toch ben ik bereid die bijzonderheid door te geven aan de volgende generatie, zie het reactieformulier onder deze post (snelle levering, voorwaarden van toepassing).

Ik lijk trouwens ook geprogrammeerd te zijn voor de aanleg van “dijk bescherming” zowel bij mijn onder- en bovenooglid.

Daarbij begint er op de vreemdste plekken op en rond die “dijken” haar te groeien; van het eigenwijs lange soort. We kunnen het eventueel “helmgras” noemen in deze context.

Mijn haar is een deel donkerbruin, en over het andere deel wil ik het niet hebben.

Mensen met blauwe ogen stammen allemaal af van 1 enkele Europese voorouder die ergens tussen de 8000 en 10000 jaar geleden leefde.

We kunnen dus met stelligheid concluderen dat alle mensen met blauwe ogen afstammen van een stelletje incestueuze viespeuken.

2.2% van de wereldbevolking heeft blauwe ogen. Wat betreft kleur ben ik dus 0.2% bijzonderder met mijn groene ogen.

Blond haar komt voor vanaf het Laatste Glaciale Maximum van deze ijstijd, dat is 11000 jaar geleden.

Ja, we zitten nog in een ijstijd. We proberen er al 150 jaar zo snel mogelijk vanaf te komen. We hebben er eindelijk wat vaart in gekregen.

Sommige mensen vinden van niet, maar ik hou niet van dat soort negatieve en bescheiden zeikerds.

We zijn geweldig! Nog even doorzetten!

Kut pinguïns, wat moet je nou met een vogel die niet kan vliegen.

De blondhaarmutatie is minstens 2 keer los van elkaar ontstaan.

Het pakte in de ijstijd uit als een trucje waardoor we door bleven neuken ondanks de kou, een redelijk goed geslaagd experiment lijkt me; zelfs met warm weer zeg ik er geen nee tegen.

Helaas wordt er wel steeds vaker nee tegen mij gezegd.

Ik verwijs naar het stukje over mijn ogen en de wildgroei van vreemde lange haren op de ongunstigste plekken voor een verklaring.

De conclusie?

We hebben onomstotelijk bewezen waarom blondjes met blauwe ogen veel meer plezier hebben dan de rest.

Ze zijn van oorsprong perverse wipkonijnen.

Velen van jullie dragen tegenwoordig blauwe kleurlenzen, nog veel meer blonderen het haar.

Als je beiden doet, ben je dus een aspirant pervers wipkonijn.

Helaas zul je het nooit echt worden, het zit niet in je.

Met mijn groene ogen ben en blijf ik gelukkig bijzonder en bovendien kleurenblind.

Nogmaals verwijs ik alle perverse wipkonijnen enthousiast naar het reactieformulier onder deze post. Aspirant geen bezwaar.